Wednesday, November 21, 2012

ETTEVAATUST JUUT

Kuulake sõnu. Hoolega. HOOLEGA. 

4 comments:

  1. Ok, see laul käib närvidele. Oleks me ameeriklased oleks see poiss maha juba lastud. Aga mitte sellepärast ei meeldi see mulle. Vaid sellepärast, et see on peaaegu et TÄPNE "Miski on lilla" koopia. Ei kannata seda sitta, sorry.

    ReplyDelete
  2. Haaa :D
    ettevaatust juuuuuuuut
    Selleks see siin ongi,et teile närvidele käia.
    By the way, ma ei tea, kas ma saan tulla laupäeval. Õigemini KAS MUL LUBATAKSE. Mul hingeteede põletik.

    ReplyDelete
  3. Oi Ei!!!
    Sa pead saama tulla!!!
    (Kuigi kui sa ikka päris suremas oled, siis ei tasu vist tulla, oleks vääga kurb sinust päris ilma jääda.)
    Anna mulle vähemalt teada kui sa tulla ei saa(aga saa ikka :D)
    Saa kiiresti terveks!

    ReplyDelete