Wednesday, February 15, 2017

Heia!
Ma andsin alla. Üldse ei viitsi inglise keelega jännata, nkn keegi ei loe neid. No ja kui loeb, siis google translate on põhjusega olemas. :)
Ma sõidan vähem kui nädala pärast ära!!!! Ma tegelikult täiega ootan, aga nii kiire on praegu, et ei suuda eriti mõelda sellele.
Viimased paar päeva on juba ilusamad olnud, ma ei jõua kuidagi kevadet ära oodata. Nii tüütu see pidev pimedus. Päike on inimese sõber, aga meie elame siin arktilises kliimas. ;)
Ma kinda igatsen teid. See selline low key, aga pidev igatsus. Ehk varsti kunagi õnnestub kokku saada ka. Anni, sind ma alles vähem kui nädal tagasi nägin, aga noh, mis teha. Ikka igatsen. Uhh, jama, et te mõlemad nii kaugel olete, kuigi ega aega kokku saada nkn ei oleks. Ikkagi, mul on alati toredam olla, kui vähemalt tean, et te olete samas linnas.
Jumal tänatud, et telefonid ja internet olemas on, mõtle, kui peaks teopostiga v telegrammiga sõnumeid saatma. Õudne.
Tänapäeva netinutiajastu inimese mugavus, mis teha.
Sain just kh2 jälle läbi, nüüd liikusin edasi HP juurde. Selle asemel, et normaalsel ajal õppida, mitte pool ööd üleval istuda... Oh well...

Ma suht kaaperdasin selle blogi, sest teie siia ju enam ei kirjuta. Nii et sorri. But i'm not.
Andke teada, kui ka siit läbi hüppate.
Nagu alati, igatsen ma teid ja te olete mulle väga kallid.
Ahh, muide, eile oli sõbrapäev, nii et head sõbrapäeva! Ma unustasin õigel päeval ära, kuna tavaliselt ei tähista seda, sest leian, et iga päev on sõbrad kallid ja seda saab näidata ka, nii et milleks ühel konkreetsel päeval hakata mingeid imetrikke tegema?
Kallid! Ehk varsti näeme, Anni, Acey!
Sausau!

No comments:

Post a Comment